Zobacz co ostatnio działo się w naszej placówce Dziennego Domu Pobytu
01.07.2022 r.
Przypominamy, że trwa nabór (IV edycja) osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z miasta Inowrocławia (osoby starsze, osoby niepełnosprawne), zainteresowanych usługą opiekuńczą w placówce Dziennego Domu Pobytu w ramach projektu pt. „Usługi opiekuńcze dla mieszkańców miasta Inowrocławia” .
Osoby zainteresowane powinny złożyć formularz zgłoszeniowy dostępny do pobrania w zakładce Rekrutacja
Formularz zgłoszeniowy w wersji papierowej pobrać można również w siedzibie:
Lider -Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław, biuro parafialne czynne w poniedziałek-piątek w godz. 16:30-17:30 oraz sobota w godz. 9:00-10:00
Partner – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, pokój 29, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć osobiście (w godzinach pracy Lidera i Partnera) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław lub Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław z dopiskiem: „Usługa opiekuńcza w placówce DDP”.
Wypełniony, podpisany i zeskanowany formularz zgłoszeniowy można także przesłać drogą elektroniczną na adres: 1inowroclaw2@archidiecezja.pl lub efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl
Serdecznie zapraszamy
03.01.2022 r.
W związku z rozpoczętą rekrutacją do udziału w projekcie pt. „Usługi opiekuńcze dla mieszkańców miasta Inowrocławia” w ramach III naboru (usługa opiekuńcza w placówce Dziennego Domu Pobytu), serdecznie zapraszamy osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z miasta Inowrocławia (osoby starsze, osoby niepełnosprawne), zainteresowane usługą opiekuńczą w placówce Dziennego Domu Pobytu do składania formularzy zgłoszeniowych.
Jak zgłosić się do projektu?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny do pobrania w zakładce Rekrutacja
Formularz zgłoszeniowy w wersji papierowej pobrać można w siedzibie:
Lider -Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław, biuro parafialne czynne w poniedziałek-sobota w godz. 9:00-10:00
Partner – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, pokój 29, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć osobiście (w godzinach pracy Lidera i Partnera) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław lub Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław z dopiskiem: „Usługa opiekuńcza w placówce DDP”.
Wypełniony, podpisany i zeskanowany formularz zgłoszeniowy można także przesłać drogą elektroniczną na adres: 1inowroclaw2@archidiecezja.pl lub efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl
16.07.2021 r.
W związku z rozpoczętą rekrutacją do udziału w projekcie pt. „Usługi opiekuńcze dla mieszkańców miasta Inowrocławia” w ramach II naboru (usługa opiekuńcza w placówce Dziennego Domu Pobytu), serdecznie zapraszamy osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z miasta Inowrocławia, zainteresowane usługą opiekuńczą w placówce Dziennego Domu Pobytu do składania formularzy zgłoszeniowych.
Jak zgłosić się do projektu?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny do pobrania w zakładce Rekrutacja
Formularz zgłoszeniowy w wersji papierowej pobrać można w siedzibie:
Lider -Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław, biuro parafialne czynne w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 16:30-17:30.
Partner – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, pokój 29, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć osobiście (w godzinach pracy Lidera i Partnera) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław lub Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław z dopiskiem: “Usługa opiekuńcza w placówce DDP”.
Wypełniony, podpisany i zeskanowany formularz zgłoszeniowy można także przesłać drogą elektroniczną na adres: 1inowroclaw2@archidiecezja.pl lub efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl
06.04.2021 r.
W związku z realizacją usługi opiekuńczej w miejscu zamieszkania, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu rozpoczyna rekrutację osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z miasta Inowrocławia, zainteresowanych usługą opiekuńczą w miejscu zamieszkania do składania formularzy zgłoszeniowych w projekcie „Usługi opiekuńcze dla mieszkańców miasta Inowrocławia”.
Przewidywany termin świadczenia usługi: od 01.06.2021 r. do 31.01.2023 r.
Do zakresu czynności wykonywanych przez opiekunów środowiskowych będą należeć: – usługi zwykłe: pielęgnacyjne (np. pomoc w utrzymaniu higieny osobistej), gospodarcze (np. sprzątanie, pranie), żywieniowe (np. przygotowanie posiłków), organizacyjne (np. umawianie wizyt lekarskich).
Dodatkowe informacje na temat realizowanej usługi można uzyskać pod numerem telefonu (52) 35 622 34 lub 64 lub osobiście w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, Inowrocław, pokój 29.
Jak zgłosić się do projektu?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny do pobrania w zakładce Rekrutacja
Formularz zgłoszeniowy w wersji papierowej pobrać można w siedzibie:
Partner – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, pokój 29, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
Lider -Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław, biuro parafialne czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 16:30-17:30.
Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć osobiście (w godzinach pracy Lidera i Partnera) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław lub Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław z dopiskiem: „Usługa opiekuńcza w miejscu zamieszkania”.
Wypełniony, podpisany i zeskanowany formularz zgłoszeniowy można także przesłać drogą elektroniczną na adres: 1inowroclaw2@archidiecezja.pl lub efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl
02.02.2021 r.
W związku z rozpoczętą rekrutacją do udziału w projekcie pt. „Usługi opiekuńcze dla mieszkańców miasta Inowrocławia” w ramach I naboru (usługa opiekuńcza w placówce Dziennego Domu Pobytu), serdecznie zapraszamy osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z miasta Inowrocławia, zainteresowane usługą opiekuńczą w placówce Dziennego Domu Pobytu do składania formularzy zgłoszeniowych.
Jak zgłosić się do projektu?
Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny do pobrania w zakładce Rekrutacja
Formularz zgłoszeniowy w wersji papierowej pobrać można w siedzibie:
Lider -Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław, biuro parafialne czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 16:30-17:30.
Partner – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, pokój 29, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć osobiście (w godzinach pracy Lidera i Partnera) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, ul. Wojska Polskiego 20, 88-100 Inowrocław lub Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław z dopiskiem: “Usługa opiekuńcza w placówce DDP”.
Wypełniony, podpisany i zeskanowany formularz zgłoszeniowy można także przesłać drogą elektroniczną na adres: 1inowroclaw2@archidiecezja.pl lub efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl