Rekrutacja

Aktualizacja regulaminu projektu – obowiązuje od 1.X.2024 r. 

W ramach przedmiotowej aktualizacji Regulaminu projektu zmieniono termin realizacji projektu.

 

Ogłoszenie o naborze – 12.08.2024 r. 

Ruszyła rekrutacja osób do projektu.

Regulamin projektu

JAK ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROJEKTU?

Należy pobrać i wypełnić Formularz Zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej:

Dokumenty w wersji papierowej są dostępne w:

  1. Biurze Projektu tj. Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, 88-100 Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 20 (budynek Dziennego Domu Pomocy);
  2. Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90 (I piętro, pokój 29).

Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną/kurierem na adres: Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Królowej Jadwigi (usługa opiekuńcza w Dziennym Domu Pomocy) lub Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu (usługa opiekuńcza w miejscu zamieszkania) z dopiskiem: „Usługi opiekuńcze dla mieszkańców miasta Inowrocławia i gminy Pakość”.

Wypełniony, podpisany i zeskanowany formularz zgłoszeniowy można także przesłać drogą elektroniczną na adres: 

1inowroclaw2@archidiecezja.pl lub efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl

Regulamin DDP