Aktualizacja regulaminu projektu – obowiązuje od 1.X.2024 r.
W ramach przedmiotowej aktualizacji Regulaminu projektu zmieniono termin realizacji projektu.
Ogłoszenie o naborze – 12.08.2024 r.
Ruszyła rekrutacja osób do projektu.
JAK ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROJEKTU?
Należy pobrać i wypełnić Formularz Zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej:
Dokumenty w wersji papierowej są dostępne w:
- Biurze Projektu tj. Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Królowej Jadwigi, 88-100 Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 20 (budynek Dziennego Domu Pomocy);
- Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90 (I piętro, pokój 29).
Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną/kurierem na adres: Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Królowej Jadwigi (usługa opiekuńcza w Dziennym Domu Pomocy) lub Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu (usługa opiekuńcza w miejscu zamieszkania) z dopiskiem: „Usługi opiekuńcze dla mieszkańców miasta Inowrocławia i gminy Pakość”.
Wypełniony, podpisany i zeskanowany formularz zgłoszeniowy można także przesłać drogą elektroniczną na adres:
1inowroclaw2@archidiecezja.pl lub efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl